Lasten värityskirjojen kirjastoluokka? Erilaisia luokka- vaihtoehtoja tulee, kun katson kirjankustantajien sivuilta.

Kysytty

Lasten värityskirjojen kirjastoluokka? Erilaisia luokka- vaihtoehtoja tulee, kun katson kirjankustantajien sivuilta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Värityskirjoilla ei ole omaa kirjastoluokkaa, vaan ne ovat siinä luokassa, johon ne aiheensa puolesta kuuluvat. Monet värityskirjat ovat kuvakirjaluokassa, joka on YKL-luokituksessa luokka 85.2