Laskema muistan, että meillä isä lauloi jotain lasten laulua mikä meni tyyliin näin, "Pikku Leena ei saa unta, vaikka on jo aamuyö. Hanki hohtaa, sataa lunta…

Kysytty

Laskema muistan, että meillä isä lauloi jotain lasten laulua mikä meni tyyliin näin, "Pikku Leena ei saa unta, vaikka on jo aamuyö. Hanki hohtaa, sataa lunta. Seinäkello kaksi lyö. Hän nukelleen kuiskien kertoo suuren salaisuuden. Voit huomenna seuraksi saada, siskon aivan uuden. Sillä tontut on häärineet, lahjoja käärineet." Nyt en muista sanoja tarkkaan enkä löydä netistä mitään vastaavaa.

Vastaus

Vastattu

Isän laulama laulu on Fredin (Matti Siitonen) säveltämä ja Vexi Salmen sanoittama Jouluaatto huomenna on. Fredi levytti kappaleen tyttärensä Hanna-Riikan kanssa vuonna 1977 levylleen Joulu, joulu on taas.

https://www.youtube.com/watch?v=qZg1CDOPRX4