Lapsuudestani (50-60 -luvulta) muistan tangon tms, jonka sanat menivät: ailinoor on tuskaa hirveää, jonka järjestää sun kylmyytesi tää. Nimessä ja muussa…

Kysytty

hei
Lapsuudestani (50-60 -luvulta) muistan tangon tms, jonka sanat menivät: ailinoor on tuskaa hirveää, jonka järjestää sun kylmyytesi tää.
Nimessä ja muussa voi olla virheitä, mutta muistikuva selvä. Googlaamalla ei löydy
Olisiko apuja

Vastaus

Vastattu

Piinaa hirveää järjesti Eilinor, josta kertovan laulun Viktor Klimenko levytti vuonna 1965.

Eilinor - YouTube