Lapsille kirjoja kiusaamisesta.

Kysytty

Lapsille kirjoja kiusaamisesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksestäsi ei valitettavasti käy ilmi minkä ikäisille lapsille etsit kirjoja. Tässä joitakin kuvakirjoja ja peruskoululaisille sopivia kirjoja kiusaamisesta.
Kuvakirjat: Awdry, W. Tuomaksen seikkailut, Bergström, Gunilla: Mikko Mallikas on rohkea, Tappelupukari Mikko Mallikas, Bolliger Max: Lasten silta, Harjanne, Maikki: Alma ja kadonneen pipon arvoitus, Korolainen, Tuula: Kuningatar Iso Iida, Nevalainen, Henna: Mustan kissan hassut tassut,Veltlhuijs, Max: Sammakko ja muukalainen.
Ala-asteikäisille: Huovi, Hannele: Atte ja Nysä-Putte,Knutsson, Gösta: Pekka Töpöhäntä kirjat, , Kallioniemi, Tuula: Ihmemies Topi. Kirkegaard, Ole Lund: Kumi-Tarzan, Kohonen , Laila: Fordin näköinen terotin, Mikkanen, Raili: Kalpeat naamat, Nilsson-Brännström, Moni: Tsatsiki ja Mutsi, Parvela, Timo: Puhuva koira, Romppainen, Päivi: Takkuturkki,Toijala, Anneli: Kuinka etana jarruttaa,
Yläasteelle: Eckersley, Jill: Ne teki koulusta mulle painajaisen, Koulukiusatun päiväkirja , toim.Angelika Kurvinen, Jorma: Susikoira Roi ja koulun kingi, Nilsson, Johanna: Älä usko, älä toivo, älä rakasta, Thor, Annika: Totuus vai tehtävä.