Lapsenlapseni lauloi kesällä 2008 Mattlidenin koulussa oppimaansa laulua. Löytyisivätkö oikeat sanat, säveltäjä ja sanoittaja? Olen kirjoittanut laulun alun …

Kysytty

Lapsenlapseni lauloi kesällä 2008 Mattlidenin koulussa oppimaansa laulua. Löytyisivätkö oikeat sanat, säveltäjä ja sanoittaja? Olen kirjoittanut laulun alun "korvakuulolta", joten väärin kuultu ja -kirjoitettu on hyvin mahdollisia.

POMPEROBARK

Sommarlov vi hög flög
som molnen upp i syn
drömmer om att man flyga
i från den lilla by / i holmen lilla by?
Havets vilda frågor
sjöng sin enkla sång
och vi kokade vår soppa av saltvatten och tång.

Och vår lekar sen (så?) var enkla
vi hade fantasi
som drömmen fick små vingar
och vi kom (?) dem gå fri.

Och vi flög bort med vår flygplan....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saimme Tampereen kaupunginkirjastosta seuraavan vastauksen:

Laulu on nimeltään Papper och bark ja sen on säveltänyt ja sanoittanut Pasi Hiihtola, esittäjä on Sås och Kopp. Nuottikin näyttää olevan olemassa: Sås och Kopp: Orden runt med Sås och Kopp.