Lapseni on kiinnostunut palomiehistä ja tulipaloista. Pystyisittekö suosittelemaan jotain aiheeseen liittyvää kirjaa?

Kysytty

Hei! Lapseni on kiinnostunut palomiehistä ja tulipaloista. Pystyisittekö suosittelemaan jotain aiheeseen liittyvää kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastojen HelMet-tietokannasta löytyy paljon lastenkirjoja aiheesta, ks. http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sd%3A%28palomiehet%20%7C%20p…

Osa kirjoista on paksulehtisiä kirjoja ihan pienille, jos haluat enemmän tietoa aiheesta, niin esimerkiksi Norbert Golluchin Miten toimii palokunta on lapsille kirjoitettu tietokirja.