Lapseni luki innokkaana teoksen En ikinä luovuta, joka kertoi leukemiaan sairastuneesta ratsastajatytöstä. Osaatko suositella esiteini-ikäiselle vastaavaa…

Kysytty

Lapseni luki innokkaana teoksen En ikinä luovuta, joka kertoi leukemiaan sairastuneesta ratsastajatytöstä. Osaatko suositella esiteini-ikäiselle vastaavaa kokemustarinaa, selviytymistarinaa?

Vastaus

Vastattu

Tässä nuortenkirjasuosituksia:

Jordan Sonnenblick: Kuumetta, kipinää ja rumpusooloja

John Green: Tähtiin kirjoitettu virhe

Annukka Järvi: Tanssi neljällä jalalla