Lapseni lainasi kirjastosta cd-rom pelin (vanha). Tietokoneemme levyke asema hajotti levyn aikas pieniksi paloiksi.. en ymmärrä miten mutta niin kävi... …

Kysytty

Hei!
Lapseni lainasi kirjastosta cd-rom pelin (vanha). Tietokoneemme levyke asema hajotti levyn aikas pieniksi paloiksi.. en ymmärrä miten mutta niin kävi... Kuinka paljon kirjasto veloittaa rikkoutuneesta levystä? asumme Nokialla.
Kiitos vastauksestasi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa kysyä korvaushintaa suoraan siitä kirjastosta, mistä hajonnut cd-romppu on lainattu. Nokian kaupunginkirjaston käyttösääntöjen mukaan cd-romppujen korvaushinta on sama kuin niiden hankintahinta, mutta usein vanhojen cd-romppujen kohdalla hintaa kohtuullistetaan alaspäin.