Lapseni kirjastokortti on kadonnut. Miten saisimme hänelle uuden kortin?

Kysytty

Hei,lapseni kirjastokortti on kadonnut. Miten saisimme hänelle uuden kortin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Menkää ydessä lähimpään kirjastoon silloin kun sielä on asiakaspalvelu paikalla.

Varatkaa mukaan lapsen kelakortti ja vastuuhenkilön kuvallinen henkilöllisyystodistus.

Uusi lastenkortti maksaa 2€.