Lapsena muistan katsoneeni Sub Juniori -kanavalta lastenohjelmaa, piirrettyä nimeltä Punapää. Googlettamalla ei löydy tästä kuvaa tai videota eikä keskustelua…

Kysytty

Lapsena muistan katsoneeni Sub Juniori -kanavalta lastenohjelmaa, piirrettyä nimeltä Punapää.

Googlettamalla ei löydy tästä kuvaa tai videota eikä keskustelua.

Mikähän mahtaa olla piirretyn alkuperäiskielinen nimi?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Radio- ja televisioarkisto RITVAn mukaan Sub Juniori -kanavalla on tosiaan esitetty Punapää-sarjaa.

"Punapää on rohkea ja eloisa 10-vuotias poika, joka katsoo maailmaa hymyssä suin vaikka aina ei olekaan helppoa. Punapää ei oikein tiedä miten tulla toimeen äitipuolensa kanssa, mikä johtaakin monenlaisiin hankaliin tilanteisiin, mutta hyvällä tahdolla asiat järjestyvät parhain päin."

Sarjan alkuperäinen nimi on arkiston tietojen mukaan "Carrot Top".

https://www.rtva.kavi.fi/program/details/program/6063330