Lapsena minulla oli kuvakirja, jonka päähenkilö oli elefantti. Muistaakseni elefantti lähti kotoa maailmalle. Piirrostyyli oli hyvin saman kaltaista kuin T…

Kysytty

Lapsena minulla oli kuvakirja, jonka päähenkilö oli elefantti. Muistaakseni elefantti lähti kotoa maailmalle. Piirrostyyli oli hyvin saman kaltaista kuin T. Egnerin kirjoissa. Muistini mukaan kirja oli suorakaiteen muotoinen. Se on ilmestynyt 70-luvulla tai heti 80-luvun alussa.

Vastaus

Vastattu

Kukaan ei muistuta Egneriä enemmän kuin Egner itse, joten ehdotan hänen kirjaansa Noppe-Norsu omilla teillään (WSOY, 1976).