Lapsena luin jonkun kirjan jossa oli eläinaiheisia novelleja, muun muassa tarina sotaratsusta, ja kertomus sauvasirkoista.

Kysytty

Lapsena luin jonkun kirjan jossa oli eläinaiheisia novelleja, muun muassa tarina sotaratsusta, ja kertomus sauvasirkoista. Olen etsinyt tuota uudestaan, mutta kun en tiedä kirjan nimeä, niin on vaikea löytää. Aikaa tuosta on noin 20-30 vuotta.
Muistan vain pieniä pätkiä, kuten miten hevonen nostettiin laivaan, ja miten kukkaruukusta löytyi sauvasirkka.
Olisin varsin iloinen, jos osaisitte löytää tämän kirjan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kysymääsi kirjaa ei ole etsinnöistä huolimatta löytynyt. Sattuisiko olemaan tuttu kenellekään palstan lukijoista?