Otsikko
Lapsena 90-luvulla lainasin kirjastosta monta kertaa vhs-kasetilla olleen elokuvan/lasten ohjelman, jota olen yrittänyt etsiä. Se ei ollut piirretty,…

Kysytty

Lapsena 90-luvulla lainasin kirjastosta monta kertaa vhs-kasetilla olleen elokuvan/lasten ohjelman, jota olen yrittänyt etsiä. Se ei ollut piirretty, muistaakseni englanninkielinen. Perheen takapihalle ilmestyi pesukarhuja, joita ruokittiin... Perhe päätti muuttaa ja siirtää kotitalonsa uuteen paikkaan, mutta utelias pesukarhu hyppäsi talon kyytiin. Muistan kun taloa kuljetettiin pitkin moottoritietä ja kertojaääni selosti miten hämmentynyt pesukarhu oli liikkuvassa tyhjässä talossa.

Vastaus

Vastattu

En valitettavasti löytänyt muuta pesukarhuja sisältävää sarjaa tai elokuvaa kuin The Raccoons (Pesukarhut) vuodelta 1984. Se on kuitenkin piirretty eli ei aivan vastaa muistikuviasi. Ehkäpä joku tämän palstan lukijoista tunnistaisi sarjan.

Lisätietoa sarjasta The Raccoons:

The Raccoons | Kansallinen audiovisuaalinen instituutti | Finna.fi

The Raccoons - Wikipedia

The Raccoons (TV Series 1985–1992) - IMDb