Lappeenrannan kirjastossa on tuo kotimainen TV sarja "Ihmeidentekijät" kausi 1 dvd boxi onkohan tulossa lisää noita kausia lainattavaksi, niitähän on…

Kysytty

Lappeenrannan kirjastossa on tuo kotimainen TV sarja "Ihmeidentekijät" kausi 1 dvd boxi onkohan tulossa lisää noita kausia lainattavaksi, niitähän on muistaakseni kaikkiaan 6 kautta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toiveesi Ihmeidentekijöiden jatkokausista on nyt laitettu hankintatoiveena eteenpäin dvd-hankinoista vastaavalle henkilölle. Jos ne saadaan hankittua, tulevat tiedot kirjaston Web-Origoon.