Laitoin keväällä pyynnön yhden kirjan tilaamisesta, Jane Johnson, The Sea Gate. Helmetissä näkyy tuo nimike ja olen siihen tehnyt myös varauksen ajat sitten…

Kysytty

Hei,

Laitoin keväällä pyynnön yhden kirjan tilaamisesta, Jane Johnson, The Sea Gate. Helmetissä näkyy tuo nimike ja olen siihen tehnyt myös varauksen ajat sitten. Huomasin että nimikkeen alla lukee että kirja ilmestyy syyskuussa, mutta kävin katsomassa kustantajan tietoja ja kirja on jo ilmestynyt toukokuussa? Milloin kirja olisi tulossa teille?

Ystävällisin terveisin

TP

Vastaus

Vastattu

Helsingin kaupunginkirjaston hankinnasta kerrotaan, että kirjan ilmestymisajankohdasta on kahdenlaista tietoa, toisen mukaan kirjan pitäisi ilmestyä syyskuussa, toisen mukaan marraskuussa 2020. Koronapandemia aiheuttaa myös toimitusvaikeuksia, joten on vaikea sanoa milloin kirja olisi saatavilla kirjastossa. Yleensä kevään ja kesän aikana tilatut kirjat saadaan loppuvuoden kuluessa.