Lainasin uuden Joogaa Kaikille kirjan. Kirjassa oli jooga-asentoja, mutta ei niiden nimiä. Se harmitti ja jäin miettimään, voisiko asanoiden nimet saada…

Kysytty

Lainasin uuden Joogaa Kaikille kirjan. Kirjassa oli jooga-asentoja, mutta ei niiden nimiä. Se harmitti ja jäin miettimään, voisiko asanoiden nimet saada jotenkin selville... (Olen nyt turhaan seikkaillut netissä ja etsinyt mitään löytämättä).

Vastaus

Vastattu

Jooga-asentojen eli asanoiden nimet ovat sanskriitin kielisiä. Yleisimpien asanoiden nimet sanskriitiksi, suomeksi ja englanniksi sekä niiden kuvat löytyvät esimerkiksi joogaa verkko-opetuksena tarjoavilla sivustoilla Joogit ja Yogobe. Myös osassa joogakirjoista on asanoiden nimetkin.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ei löytynyt kirjan asentoja näiltä sivuilta...