Lainasin Reijo Mäen Vares-äänikirjan ja kuuntelin sitä eilen. Illalla suljin koneen enkä enää löydä sitä. Miten pääsen jatkamaan sen kuuntelua?

Kysytty

Lainasin Reijo Mäen Vares-äänikirjan ja kuuntelin sitä eilen. Illalla suljin koneen enkä enää löydä sitä. Miten pääsen jatkamaan sen kuuntelua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääset kuuntelemaan äänikirjaa, kun kirjaudut omilla tunnuksillasi sen kirjaston e-kirjapalveluun, josta olet sen lainannut. Kun olet kirjautunut sisään, klikkaa Oma kirjahylly -linkkiä ja sieltä Jatka kuuntelua -painiketta.