Lainasin kirjastosta tänä tai viime vuonna suomalaisen lääkärin kirjoittaman kirjan ravintolisistä, miten niitä on tutkittu ja mitkä niistä tutkitusti ja…

Kysytty

Lainasin kirjastosta tänä tai viime vuonna suomalaisen lääkärin kirjoittaman kirjan ravintolisistä, miten niitä on tutkittu ja mitkä niistä tutkitusti ja lääkärin mielestä ovat oikeasti hyödyllisiä. Niitä oli kolme, D-vitamiini, B12 sekä piimaa. En löydä kirjaa lainaushistoriastani, en muista lääkärin tai kirjan nimeä. Nyt haluaisin löytää saman kirjan uudestaan luettavakseni.

Vastaus

Vastattu

Voisiko teos olla joku näistä:

Vitamiinit, hivenaineet ja ravintolisät : tunnista tarpeesi, valitse viisaasti / Laatikainen, Reijo, kirjoittaja. Helsinki : Kirjapaja, [2021]

Ihmisen ravitsemus / Berit Haglund, Terttu Huupponen, Anna-Liisa Ventola, Pirjo Hakala-Lahtinen

Ravitsemus ja ruokavaliot / [toimittaja: Anne Louheranta]

Ravitsemus ja terveys / Sirkku Kylliäinen, Marketta Lintunen

Ruoan terveysvaikutukset / Pirjo Saarnia

Ravitsemustiede / toimittajat: Antti Aro, Marja Mutanen, Matti Uusitupa ; kirjoittajat: Riku Aantaa ... et al.