Lainasin ekirjan ja koitin ladata sen Sony merkkiseen Reader laitteeseen. Kirja ei kuitenkaan näy laitteessani ja tiedoston pääte on muu kuin epub jota koitin…

Kysytty

Lainasin ekirjan ja koitin ladata sen Sony merkkiseen Reader laitteeseen. Kirja ei kuitenkaan näy laitteessani ja tiedoston pääte on muu kuin epub jota koitin käyttää. Saanko kirjan jotenkin ladattua laitteelleni vai pitääkö minun lukea kirja joko läppäriltäni tai ipadistäni? Lukulaite olisi kaikkein kätevin kun se on lähes sama kuin kirjaa lukisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Useimmilla Sony Readereilla pitäisi pystyä lukemaan kirjaston e-kirjoja.

Voitko kertoa mistä e-kirjasta/e-kirjapalvelusta on kyse? Suomessa käytössä olevissa e-kirjapalveluissa Ellibs (pääosin suomenkielistä aineistoa) ja Overdrive(vieraskielinen aineisto)e-kirjojen tiedostomuotona on joko epub tai pdf.

Laitan linkin e-kirjan lukulaitteen ohjeeseen kumpaankin palveluun
Ellibs
https://www.ellibslibrary.com/fi/readerhelp/other
Overdrive
http://help.overdrive.com/customer/portal/articles/1481736-e-ink-readers

Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä niin voimme jatkaa ongelman selvittelyä.