Lainasin äsken innoissani eKirjan. En saanut näkyviin. Latasin Adobe Digital Editions 2.0 Nyt olen neuvoton kun näkymän otsikko on "Select eBook Vendor, then…

Kysytty

Hei!

Lainasin äsken innoissani eKirjan. En saanut näkyviin.

Latasin Adobe Digital Editions 2.0

Nyt olen neuvoton kun näkymän otsikko on "Select eBook Vendor, then enter your Login ID and password below".
Näkyy 3 boksia.
Ensimmäisessä boksissa on pudotusvalikko, jossa ensimmäisenä on "Adobe ID". Valitsenko sen?
Toisen boksin kohdalla lukee "Vendor Login ID". Mitä sinne kirjoitetaan? Oma nimenikö?
Kolmas boksi on "Vendor Password? Keksinkö sinne jonkun ihan uuden salasanan, joka toimii vain tässä yhteydessä, eli eKirjoja lainatessa?
Vaikeata on tämän tekniikan kanssa.
Voitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Adobe Digital Edition tarvitsee Adoben tunnuksen toimiakseen. Tunnuksen voit luoda Adoben kotisivuilla osoitteessa http://www.adobe.com/fi/ valitsemalla oikeasta ylänurkasta kohdan 'kirjaudu'. Kun olet luonut tunnuksen, tunnus syötetään vain kerran Adobe Digital Editioniin mainitsemassasi pudotusvalikossa valitsemalla "Adobe ID" -boxin. Tämän jälkeen e-kirjojen pitäisi avautua suoraan Adobe Digital Editioniin lainaamisen jälkeen, sillä tunnuksesi pysyy ohjelman muistissa.

Lisätietoa E-kirjan lainaamisen ABC:sta osoitteessa: http://www.helmet.fi/fi-FI/Digihelmet/Digihelmet/Ekirjan_lainaamisen_AB…

Tietoa HelMet-kirjastojen e-kirjapalveluista: http://www.helmet.fi/fi-FI/Digihelmet/Ekirjat/HelMetkirjaston_ekirjapal…