Lainasin äsken Elimäen kirjastosta äänikirjan. Miten löydän sen puhelimestani kuunneltavaksi?

Kysytty

Hei
Lainasin äsken Elimäen kirjastosta äänikirjan. Miten löydän sen puhelimestani kuunneltavaksi?

Terv. Leena Siintola

Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

E-äänikirjat ovat kuultavissa puhelimenne selainohjelmalla. Jos olette tulleet pois Kyyti.fi-sivulta teidän pitää kirjautua takaisin www.kyyti.fi sivulle kirjastokorttinne 286- alkuisella tunnuksella ja sen jälkeen täyttää salasana nelinumeroisella pin-koodillanne. Sen jälkeen lainaamanne e-äänikirja pitäisi löytyä.