Lainasin äänikirjan nukketalo ja painoin puhelimen kiinni joten äänikirja hävisi, mistä löydän lainaamani äänikirjat?

Kysytty

Lainasin äänikirjan nukketalo ja painoin puhelimen kiinni joten äänikirja hävisi, mistä löydän lainaamani äänikirjat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Selaimessa löydät lainasi kirjautumalla kirjaston e-kirja palveluun Ellibs https://ellibslibrary.com  Lainasi ovat kohdassa Oma kirjahylly.

Jos käytät äänikirjoja Ellibs-sovelluksella myös siinä on Kirjahylly, josta voit tarkistaa omat lainasi.