Lainasin 80-luvulla kahta lastenkirjaa uudelleen ja uudelleen. Toisessa oli valas, joka ei voinut roskien takia enää elää meressä ja linnut tekivät verkon ja…

Kysytty

Lainasin 80-luvulla kahta lastenkirjaa uudelleen ja uudelleen. Toisessa oli valas, joka ei voinut roskien takia enää elää meressä ja linnut tekivät verkon ja kuljettivat valaan uuteen paikkaan. Toisessa seikkaili pieni noitatyttö, jolla oli mämmi-niminen kissa. Olisi ihana selailla näitä uudelleen, mutta en ole löytänyt.