Videokasetteja, joissa lapset lauloivat lastenlauluja

Kysytty

Lainasimme Turun kaupunginkirjaston lastenosastolta n. vuonna 2005 usein videokasetteja, joissa lapset lauloivat lastenlauluja. Olisiko mahdollista saada selvitettyä, että mitä nuo kasetit olivat ja löytyisikö niitä mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme pysty näkemään kirjaston järjestelmästä, mitä videokasetteja kirjastossa on ollut lainattavissa vuonna 2005. Lapset laulavat ja leikkivät mukana ainakin jonkin verran esim. Huvitutti-ohjelmissa sekä Fröbelin Palikoiden jaTi-Ti Nallen musiikkiesityksissä.