Lainaamastani äänikirjasta hävisi yksi cd, kun en etsinnöistä huolimatta löytänyt sitä. Haluaisin hyvittää kirjastolle antamalla vastaavan saman kirjailijan…

Kysytty

Lainaamastani äänikirjasta hävisi yksi cd, kun en etsinnöistä huolimatta löytänyt sitä.
Haluaisin hyvittää kirjastolle antamalla vastaavan saman kirjailijan äänikirjan viimeksi ilmestyneen.
Onko tämä mahdollista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainaajan on neuvoteltava aineiston omistavan kirjaston kanssa
äänikirjapaketin korvausvaateista.