Lainaamani kirjan liimaukset antavat periksi ja sivuja/sivuryppäitä on alkanut irrota :o ! Mitä voin tehdä !? Kyseessä Harry Potter y el prisionero de Azkaban,…

Kysytty

Hei ! Lainaamani kirjan liimaukset antavat periksi ja sivuja/sivuryppäitä on alkanut irrota :o ! Mitä voin tehdä !?
Kyseessä Harry Potter y el prisionero de Azkaban, painos v.2002 (printed in Spain)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lue kirja rauhassa loppuun. (voit pinota irtolehdet erikseen, niin lukeminen on helpompaa)

Palauta risa kirja tiskille ja kerro miten kävi eli kirja hajosi lukiessa. Silloin sinulta ei peritä maksua kirjan rikkoutumisesta.

0 ääntä

Kommentit

Hienoa! Minä sain aikoinaan viestin korvausvelvollisuudesta, kun kirja oli kärsinyt palautusmatkalla, siis ollessaan lainattuna. Itä-Helsinki.