Lähetän teille koulutehtävän vuoksi. Haluaisin tietää, paljonko japaninkielisiä materiaaleja Turussa olevissa kirjastoissa on yhteensä. Olisi kivaa, jos…

Kysytty

Hei. Lähetän teille koulutehtävän vuoksi. Haluaisin tietää, paljonko japaninkielisiä materiaaleja Turussa olevissa kirjastoissa on yhteensä. Olisi kivaa, jos tietäisin sen ja vastaisitte tästä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä Turun kaupunginkirjastossa on 470 japaninkielistä teosta. Tähän lukuun sisältyvät lehdet, musiikki ja kaikki av-materiaali, myös elokuvat. Saat itse kokonaisluvun hakemalla Vaskista http://www.turku.fi/vaski valitsemalla kieleksi japani ja kohdistamalla haun Turkuun ja Turun kirjastoautoihin.
Turussa olevien yliopisto- ja korkeakoulukirjastojen tietoja täytyy kysyä asianomaisista kirjastoista.