Lähde jo löytyi, mutta löytyisikö avullanne suomennos seuraavalle lauseelle: “Every atom in your body came from a star that exploded. …You are all stardust. …

Kysytty

Lähde jo löytyi, mutta löytyisikö avullanne suomennos seuraavalle lauseelle:

“Every atom in your body came from a star that exploded. …You are all stardust. …The stars died so that you could be here today.” – Lawrence Krauss, Universumi tyhjyydestä : miksi maailmassa on jotain tyhjyyden sijasta (suom. Veli-Pekka Ketola, Basam Books, 2013).

Vastaus

Vastattu

En onnistunut löytämään tuota sitaattia fyysikko Lawrence M. Kraussin  Universumi tyhjyydestä -kirjasta. Joidenkin lähteiden mukaan se on hänen puheestaan. Näin kerrotaan mm. Se elää sittenkin -opettajan jonkinlaista sielunelämää -blogissa. Blogista löytyy myös bloginpitäjän suomennos sitaatista. Se on luettavissa alta:

https://oversti.org/so-forget-jesus-the-stars-died-so-you-could-be-here-today/