Ladatessani e-kirjaa, tuli yläpalkkiin ilmoitus vaaleanpunaisella pohjalla: ”Tuntematon virhekoodi"

Kysytty

Ladatessani e-kirjaa, tuli yläpalkkiin ilmoitus vaaleanpunaisella pohjalla: ”Tuntematon virhekoodi"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lataa nettisivu uudestaan ja yritä avata kirja uudestaan selaimeen. Usein tämänkaltainen virhe on väliaikainen ja saattaa johtua esimerkiksi huonosta verkkoyhteydestä. Virhe ei välttämättä estä kirjan lukemista.