Laajasalossa järjestettiin tällä viikolla saari harrastaa päivä , jossa oli mukana myös Laajasalon kirjasto ja nuorisotalo. Siellä oli esittelyssä tulevana…

Kysytty

Hei!
Laajasalossa järjestettiin tällä viikolla saari harrastaa päivä , jossa oli mukana myös Laajasalon kirjasto ja nuorisotalo. Siellä oli esittelyssä tulevana tapahtumana koodausta lapsille-kurssi jossa ei vielä ollut tarkempaa tietoa tai ajankohtaa. Tiedättekö missä kyseinen kurssi järjestetään ja minkä ikäiselle se on tarkoitettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laajasalon nuorisotalosta kerrottiin, että tarkkaa aikaa ei ole vielä päätetty. Kurssi järjestetään kuitenkin todennäköisesti Laajasalon kirjastossa. Kurssi on tarkoitettu n. 9-13-vuotiaille.

Kurssiaika tarkentuu lähiviikkoina. Voit ottaa yhteyttä Laajasalon nuorisotaloon: laajasalon.nuorisotalo@hel.fi