Laajalahden kirjaston aukioloajoissa kerrotaan vain päiviä milloin kirjasto kiinni. Mutta kun se 4.8. aukeaa niin mitkä kellonajat se on auki?

Kysytty

Laajalahden kirjaston aukioloajoissa kerrotaan vain päiviä milloin kirjasto kiinni. Mutta kun se 4.8. aukeaa niin mitkä kellonajat se on auki?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laajalahden kirjaston aukioloajat ovat 4.8.2014 lähtien seuraavat:
ma ja to klo 14-20
ti, ke, pe klo 10-16

Tervetuloa kirjastoon elokuussa!