Kysyn venäjänkielisestä kirjalahjasta, jonka 1-luokkalaiset saavat kirjastoon tutustumiskäynnin yhteydessä. Olen venäjän kielen opettaja ja haluaisin järjestää…

Kysytty

Hei, kysyn venäjänkielisestä kirjalahjasta, jonka 1-luokkalaiset saavat kirjastoon tutustumiskäynnin yhteydessä. Olen venäjän kielen opettaja ja haluaisin järjestää oppilaille sellainen tutustumiskäynti. Missä kirjastossa se voisi olla, ja miten siitä sovitaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit ottaa sähköpostitse tai puhelimitse yhteyttä suoraan siihen kirjastoon, johon sinun on helpointa mennä oppilaittesi kanssa.

Kirjastojen yhteystiedot löytyvät HelMet-kirjastojen sivustolta. Yläpalkista, kohdasta Kirjastot, aukeaa pudotusvalikko, jossa on lista kaikista HelMet-kirjastoista kaupungeittain. Kunkin kirjaston kohdalta aukeaa sivu (Siirry kirjaston sivuille), jolta pääset avaamaan kirjaston yksityiskohtaiset yhteystiedot.

https://www.helmet.fi/fi-FI