Kysyn toisen henkilön puolesta: Kenen kirjoittama? Mistä voisi löytyä? ”Oli suuren suuressa metsässä ... pienten karhujen, auringonkukat ja pihlajapuut oli…

Kysytty

Kysyn toisen henkilön puolesta:
Kenen kirjoittama? Mistä voisi löytyä?
”Oli suuren suuressa metsässä ... pienten karhujen, auringonkukat ja pihlajapuut oli luona sen.
Marjatta pikkutyttönen, älä lähde yksin metsään lain, näin äiti lausui varoittain, mutta Marjatta lähti vain...”

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Martti Haavion runo Kolme karhua, joka alkaa sanoilla. Runo sisältyy esimerkiksi Haavion teokseen Iloinen runokirja (1984).

https://finna.fi/Record/piki.183640?sid=2939322876