Cassandra Claren The Last Hours-kirjoja suomentaminen

Kysytty

Kysyn taas vähän samantyylinen kysymyksen kuin viimeksi :) Kiitos kun vastasitte!!

Tiedättekö, ollaanko Cassandra Claren The Last Hours-kirjoja suomentamassa? Kiitos jo nyt vastauksesta!!

Vastaus

Vastattu

Tiedustelin asiaa Otavalta, sillä he ovat kustantaneet Cassandra Claren edelliset suomennokset.

Valitettavasti tätä kirjasarjaa he eivät ole ainakaan näillä näkymin suomentamassa.

Suomennostoiveista kannattaa toki aina lähettää palautetta suoraan kustantajille!