Kysyn silppurin kytöstä. Minulla on paljon silputtavaa ja yksi toimimaton silppuri kotona. Olin ajatellut silputa kirjastossa suuria määriä. Voiko sen jotenkin…

Kysytty

Kysyn silppurin kytöstä. Minulla on paljon silputtavaa ja yksi toimimaton silppuri kotona. Olin ajatellut silputa kirjastossa suuria määriä. Voiko sen jotenkin toteuttaa kirjastossa karanteeniakanakin. Olen itse ikäkaranteenissa yli 70-vuotiaana ja kirjasto suljettuna.

Silputtavat ovat muovipusseissa. Tapaamisen voisi tehdä ilman lähikontaktia, mutta miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa noudatetaan hallituksen linjauksia koronavirusepidemian vuoksi. Valitettavasti  poikkeusaikana asiakkaat eivät voi tulla kirjaston tiloihin lainkaan.