Kysyn,Onko löytyy (Tansania) Swahili-Suomi kieli kirja? Olis minua kiinnostaa näitä kirjaa lainaa.. Voitko ilmoittaa, Onko löytyy?**

Kysytty

Kysyn,Onko löytyy (Tansania) Swahili-Suomi kieli kirja? Olis minua kiinnostaa näitä kirjaa lainaa.. Voitko ilmoittaa, Onko löytyy?**

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy kirja Suahilin peruskurssi, tekijä on Arvi Hurskainen, painovuosi 1989. Kirjan lopussa on noin 20-sivuinen sanasto-osa. Lisäksi meiltä löytyy suahili-englanti- ja suahili-ruotsi-sanakirjoja.
Eli valitettavasti vaikuttaa siltä, että täydellistä suomi-suahili-sanakirjaa ei ole toistaiseksi julkaistu lainkaan!

0 ääntä

Kommentit

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura on vuonna 2002 julkaissut Suomi - swahili - suomi- sanakirjan, jonka ovat toimittaneet Anu Abdulla, Riikka Halme, Lotta Harjula ja Marjukka Pajunen.