Kysyn kirjasta Puntanen, Pia: Loukion hovi. (Kirjaa ei ole täälläpäin.) Perimätiedon mukaan Ollikaiset omistivat Juvalla Loukion hovin, mutta joutuivat myymään…

Kysytty

Kysyn kirjasta Puntanen, Pia: Loukion hovi. (Kirjaa ei ole täälläpäin.)
Perimätiedon mukaan Ollikaiset omistivat Juvalla Loukion hovin, mutta joutuivat myymään sen, koska eivät pystyneet maksamaan yhden ohratynnyrin velkaansa.
Onko Puntasen kirjassa hakemisto, josta voisi näppärästi vilkaista, mainitaanko Ollikaisten omistuksesta mitään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juvan kirjastosta kerrottiin, ettei Loukion hovi -teoksessa mainita Ollikaisia. Kirja on mahdollista pyytää kaukolainaksi Mikkelin maakuntakirjastosta