Kysyn kirjan nimeä, melko uusi. Kertoo somaliaisesta naisesta, joka pakenee. Myöhemmin mm. mallina Amerikassa.

Kysytty

Kysyn kirjan nimeä, melko uusi. Kertoo somaliaisesta
naisesta, joka pakenee. Myöhemmin mm. mallina Amerikassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaan Waris Dirien kirjaa, Aavikon kukka, joka on omaelämäkerta ja ilmestyi suomeksi 1999.
Hakemalla teoksen nimellä, tai esim. asiasanoilla muistelmat ja valokuvamallit tai somalit Turun kaupunginkirjaston kokoelmista http://www.turku.fi/kirjasto/ löydät kirjan ja näet saatavuuden.