Kysyn eräästä pokkarista. Päähenkilönä asianajajaksi valmistuva harjoittelija nainen. Syyttäjä, jolle naIsen piti viedä kirjekuori. Kuoressa oli tapettu…

Kysytty

Kysyn eräästä pokkarista. Päähenkilönä asianajajaksi valmistuva harjoittelija nainen. Syyttäjä, jolle naIsen piti viedä kirjekuori. Kuoressa oli tapettu keltainen kanarialintu. Kirjassa oli myös senaattori nimeltään Adam. Ja pikkupoika nimi oli kai Joshua. Enempää en muista ja varmaan on vaikeaa löytää kirja. Mutta olisin erittäin kiitollinen, jos onnistuisitte löytämään.

Vastaus

Vastattu

Kaivattu kirja on Sidney Sheldonin Enkelten raivo.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_8119