- kysymys: miten usein ja tarkkaan pesette ja putsaatte asiakakäytössä olevien koneiden 'näppäimistöjen ja hiirten' koskettimet!? Yms.- Olisi ehkä…

Kysytty

Hei - kysymys: miten usein ja tarkkaan pesette ja putsaatte asiakakäytössä olevien koneiden 'näppäimistöjen ja hiirten' koskettimet!? Yms.-

Olisi ehkä hygieenisyysnäkökohdista - ja myös koneiden kannalta hyvä uhrata' aikaa myös joutessanne niihin hiukan huomiotenne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen tietokoneet ovat jatkuvassa käytössä ja sen vuoksi tietysti likaantuvat - ja vaativat puhdistusta.

Mitään yleistä ohjeistusta puhdistuksesta ei ole. Jokainen kirjasto huolehtii siitä, että oman kirjaston koneet ja niiden osat ovat siistissä kunnossa.

Asiakas voi myös halutessaan pyytää henkilökuntaa puhdistamaan esim. likaisen näppäimistön.