Kysymys koskee ääni ja e-kirjojen lainausaikaa.2 viikkoa on minulle liian vähän.Joudum aina (melkein) lainaamaan uudelleen,ja mahdollisesti taas jonottamaan…

Kysytty

Kysymys koskee ääni ja e-kirjojen lainausaikaa.2 viikkoa on minulle liian vähän. Joudun aina (melkein) lainaamaan uudelleen ja mahdollisesti taas jonottamaan. Joudun pakonomaisesti lukemaan kauemmin yöllä, luen vain iltaisin.

Vastaus

Vastattu

Ikävä kuulla, että lukeminen menee pakkosuorittamiseksi.

Ääni- ja e-kirjojen laina-aika kompromissi. Kirjoja on melko vähän ja suosituimpia kirjoja jouruisi jonottamaan pidemmällä laina-ajalla vielä kauemmin.

CD-äänikirjoilla on neljän viikon laina-aika.

Jos e-kirjojen kuunteluun on jokin terveydellinen syy, voisi kokeilla Celia-kirjastoa. Helmet kirjastoissa voidaan rekisteröidä Celian asiakkaaksi. https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Aanikirjoja_lukemisesteisille