Kysymys e-äänikirjoista: kun äänikirja ollut laina-ajan, niin palautuuko se automaattisesti takaisin kirjastoon (pois omasta kirjahyllystäni ), eli ei tarvitse…

Kysytty

kysymys e-äänikirjoista: kun äänikirja ollut laina-ajan, niin palautuuko se automaattisesti takaisin kirjastoon (pois omasta kirjahyllystäni ), eli ei tarvitse erikseen palauttaa ? eli ei mene sakkoja e-äänikirjoista ? onko elibriksellä jokin palveluaika ? kun tänään 31.1.18 klo 5.50 yritin kirjautua elibrikseen, ei onnistunut, vaan tuli ilmoitus palveluun ei pääsyä tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

E-kirjalainaa ei tarvitse erikseen palauttaa, vaan se palautuu laina-ajan päätyttyä automaattisesti. Voit halutessasi palauttaa kirjan myös ennen laina-ajan päättymistä. Myöhästymismaksuja ei siis voi tulla.

Palveluun pitäisi voida kirjautua milloin vain. Ehkä kyseessä oli tilapäinen häiriö. Jos sama tilanne toistuu, otatko yhteyttä lähikirjastoosi.

Alla lisää tietoa Vanamo-kirjastojen e-kirjoista:

https://www.vanamokirjastot.fi/e-kirjat?refId=aDCJRJ&culture=fi