Kysymykseni ei liity kirjaston aineistoon vaan uutiseen, jonka luin ke 22.11. ilmestyneestä Helsingin Uutiset -aviisista. Siinä kerrottiin, että Herttoniemen…

Kysytty

Hei,
Kysymykseni ei liity kirjaston aineistoon vaan uutiseen, jonka luin ke 22.11. ilmestyneestä Helsingin Uutiset -aviisista. Siinä kerrottiin, että Herttoniemen terveyskeskus sulkee ovensa helmikuun alussa, koska se tullaan purkamaan yhdessä Herttoniemen sairaalan ja kirjaston kanssa uusien kerrostalojen tieltä. Milloin Herttoniemen kirjasto siis sulkee ovensa ja mihin toiminta siirtyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Herttoniemen kirjasto ja nuorisotalo sekä Herttoniemenrannan nuorisotalo ovat saamassa uudet tilat Herttoniemen metroaseman läheisyyteen valmistuvasta lähipalvelukeskus Hertsistä. Uusiin tiloihin siirrytään niiden valmistuttua, arviolta syksyllä 2019. Siihen asti kirjasto toimii nykyisissä tiloissaan.

Lähteet:

https://dev.hel.fi/paatokset/asia/hel-2015-009664/ryja-2017-1/
http://kettutie.munstadi.fi/2017/02/24/tiedote-nuta-kirjasto-saavat-uud…