Kysymykseni koskee Jorma Keräsen kirjaa Talo Paltamon Mieslahdessa. Onko sitä saatavana ja missä?

Kysytty

Kysymykseni koskee Jorma Keräsen kirjaa Talo Paltamon Mieslahdessa. Onko sitä saatavana ja missä?

Vastaus

Vastattu

Jorma Keräsen kirja Mäntylä, talo Paltamon Mieslahdessa (2007) kuuluu mm. Suomussalmen pääkirjaston, Humanistisen ammattikorkeakoulu Hurman ja joidenkin korkeakoulukirjastojen (Oulu, Turku, Åbo Akademi ja Jyväskylä) kokoelmiin, mutta joissakin teos on lainattavissa vain lukusaliin.

Voit tehdä Jorma Keräsen teoksesta Mäntylä, talo Paltamon Mieslahdessa kaukolainapyynnön oman kirjastosi kautta.