Otsikko
Kysyisin vain, onko teillä tietoa mistään nuorten tai aikuisten kirjoista, joiden aiheena on homoseksuaalisuus? Olen itse lukenut Uma Karman Kaiken se kestää…

Kysytty

Hei. Kysyisin vain, onko teillä tietoa mistään nuorten tai aikuisten kirjoista, joiden aiheena on homoseksuaalisuus? Olen itse lukenut Uma Karman Kaiken se kestää ja Saranapuolelta ja olisin kiinnostunut lukemaan samanaiheisia kirjoja. Olisin kiitollinen, jos saisin vastauksen. Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Homoseksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja ovat mm Marianne Backlénin Tulilinnun tanssi, Wolfgang Herrndorfin Ladaromaani, Alan Hollinghurstin Vieraan lapsi, Tapani Heinosen Reunalla, Taru Väyrysen Ei millään pahalla sekä Jera Hännisen Harakkapoika. Lisää löytyy hakemalla asiasanalla homoseksuaalisuus kaunokirjallisuuden verkkopalvelusta Kirjasammosta (http://www.kirjasampo.fi/) tai kirjaston tietokannasta (jolloin kannattaa rajata haku kaunokirjallisuuteen).