Kysyisin tarkkaa päivämäärää Lindholmin Sahan tulipalolle Suvelassa vuonna 1977.

Kysytty

Kysyisin tarkkaa päivämäärää Lindholmin Sahan tulipalolle Suvelassa vuonna 1977.

Vastaus

Vastattu

Helsingin Sanomien aikakoneella löytyi uutinen, jossa kerrottiin Lindholm Oy:n höyläämön ja puutavaravaraston palosta. Juttu ilmestyi keskiviikon 13.7.1977 lehdessä. Uutisjutun mukaan: "Nopeasti kahlitsemattomaksi levinnyt suurpalo tuhosi tiistaina aamupäivällä Lindholm Oy:n höyläämön ja sen yhteydessä olleen puutavaravaraston Espoossa." Palo syttyi siis 12.7.1977.