Kysyisin sitä vaan että milloin uusimman Harry Potter ja puoliverisen prinssin suomenkielisen version voi varata kirjastoista?

Kysytty

Kysyisin sitä vaan että milloin uusimman Harry Potter ja puoliverisen prinssin suomenkielisen version voi varata kirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Harry Potter ja puoliverinen prinssi julkaistaan suomeksi torstaina 16.3.2006. Edelliset Potterit on saatu Helsingin kaupunginkirjastoon peräti samana päivänä kuin kirjakauppoihin, joten kannattaa seurata tilannetta kysymällä lähikirjastostasi tai HelMetin kautta kyseisellä viikolla 11. Ennakkovarauksia kirjasto ei voi valitettavasti ottaa vastaan eli ole tarkkana pari päivää ennen ilmestymistä!