Kysyisin sellaista elokuvaa, mikä tapahtuu rannalla. Leffassa joukko nuoria menee rannalle ja siellä tapahtuu kaikenlaista. Sitten lopuksi selviää, että nuoret…

Kysytty

Kysyisin sellaista elokuvaa, mikä tapahtuu rannalla. Leffassa joukko nuoria menee rannalle ja siellä tapahtuu kaikenlaista. Sitten lopuksi selviää, että nuoret ovat olleet jo aikaisemmin ko. rannalla. Mielestäni kyseessä on jokin pienen budjetin amerikkalainen elokuva. Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen elokuva saattaisi olla Tahraton mieli (Eternal sunshine). Elokuvan hahmot Joel ja Clementine tapaavat toisensa ensimmäistä kertaa yhteisen ystävän kautta rannalla Montaukissa. Joel ja Clementine pyyhkivät toisensa muististaan, mutta päätyvät myöhemmin tapaamaan toisensa uudestaan samalla rannalla, ja lopulta heille selviää, että he ovat tutustuneet jo aiemmin.

Toinen vaihtoehto on Leonardo DiCaprion tähdittämä The Beach.