Kysyisin, otetaanko sydänääniä vastaan vielä sunnuntaina 1.4..

Kysytty

Hei. Kysyisin, otetaanko sydänääniä vastaan vielä sunnuntaina 1.4..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit käydä tallennuttamassa sydänäänesi Christian Boltanskin Sydänarkisto-teosta varten Rikhardinkadun kirjastossa vielä 1.4.2012. Rikhardinkadunkirjasto on avoinna sunnuntaisin klo. 12 -16.

Alla olevassa linkissä lisää teoksesta ja taiteilijasta sekä Rikhardinkadun kirjaston yhteystiedot.

http://www.lib.hel.fi/Tapahtumat/Tapahtuma.aspx?ID=36848cb8-7b73-4f96-8…