Kysyisin, onko Kummitusten Helsinki-esitettä vielä saatavilla? Sitä jaettiin joskus kuulemma Jugend-salista ainakin. Kiitos ja kesän jatkoa! ü

Kysytty

Hei

Kysyisin, onko Kummitusten Helsinki-esitettä vielä saatavilla? Sitä jaettiin joskus kuulemma Jugend-salista ainakin.

Kiitos ja kesän jatkoa! ü

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä esitettä on ollut juhlavuonna 2000 jaettavana Kaupunginmuseossa, pääkaupunkiseudun kirjastoissa ja Jugendsalissa. Viimeksi mainitussa on vielä yksi kappale, josta voi saada kopioita, Kaupunginmuseossa esitettä ei valitettavasti enää ole eikä kirjastoissakaan. Helsingin kaupunginmuseon lehtori Anna Finnilä, joka on kyseisen esitteen laatija, on toisena tekijänä myös tarinakokoelmassa Kummitusjuttu: tarinoita lohikäärmeistä, kummituksista ja muista taruolennoista, Helsingin kaupunginmuseo, 1993. Teoksessa on tarinoita Uudeltamaalta ja sitä on saatavana useassa pääkaupunkiseudun kirjastossa. Saatavuustiedot voi tarkistaa tietokanta HelMetistä, www.helmet.fi.